söndag 1 mars 2009

Vilken härlig semester!

I fredags kom vi hem från vinterlägret i Orsa där vi haft så mycket skoj...wow vilka härliga barn. Det är verkligen en för mån att lära känna alla dessa underbara barn. Dom har verkligen hjärtat på rätt ställe...En pojke gav sin bibel åt en person som såg ut att vara i stort behov av guds helande kärlek. Medans några av tjejerna började prata med en kvinna i bastun å då hon berättade om hennes barnbarn (en 4månaders pojke) som har ett hjärt fel och ska opereras å om operationen inte går bra så kan de bli så att han dör så flickorna frågade henne om dom fick be för pojken. Det är så härligt att se deras starka tro och kärlek...

Så imorgon börjar vardagen igen det har vart gott med semester men ska bli skoj att komma tillbaka till jobbet å alla barnen....jag har fått förlängt till April ut så skoj...

Och så måste jag ju slå ett slag för ELEGANCE jag tror det är sista chansen att köpa biljetter idag så jag ska iaf köpa några till ikväll...å självaste festen är på lördagen den 7/3 så om mindre än en vecka....själv så köpte jag en såååå fin klänning igår...

Lots of love Therese

Inga kommentarer: