onsdag 18 februari 2009

OJ va de var länge sedan!!!

Oj va länge sedan jag var här å skrev något...ska försöka skriva lite oftare hädan efter. =)



Såå när jag skrev sist så hade jag nyligen fått ett vikariat på en förskola i stan, där är jag faktiskt kvar ännu (imorgon kan jag kankse få veta hur lång ev förlängning jag kan tänkas få). Det har vart en höst/vinter fylld av förkylningar för min del och jag hoppas verkligen att de skall vara över nu. Nog om jobb...



Jag skall faktiskt ha semester ett tag (I Sverig)....det vankas ju barnläger i Orsa Åååå de kan man ju inte missa...jag är ju ingen jätte beundrare av den här kalla årstiden men när de gäller skidåkning då kan de nästan få vara hur kallt som helst bara det är sol å fint väder mm det längtar jag verkligen till...skall bli såå skoj!!


ja de får nog vara allt för ikväll...vi ses nog här snart igen hoppas jag...




STORA KRAMAR // Therese

Inga kommentarer: